قصص سكس محارم عمارة المحارم ( سحاق بين الام وبنتها ) .... الجزء الرابع

4.30 نجوم
4 تصويت

Incest Ghost

عضوية محارم عربي
17 يوليو 2017
47
222
33
Egypt
النوع (الجنس)
أنـثـي
هتكلم المرادي بلسان الاخت ( اميرة )

اسمي ( اميرة ) متزوجة حاليأ بقالي 6 سنين
امي ارملة ... عندي اخ واحد بس اسمه
( امير ) متزوج اكبر مني بسنتين هو يعتبر اللي مربيني ... عارف عني كل اسراري وكل حاجة ...

اخويا ومراته ..... وحماته .... وامي ساكنين في عمارة مش بعيدة عن بيت جوزي

-----------------------------------------------------

جسمي رشيق...... صدر متوسط الحجم ..... عيون خضرا ..... شعر ناعم جدااا .... طيز متوسطة

قريب من الصورة دي

عفواً هذا المحتوي يتطلب وضع ردود بالموضوع لإظهار المحتوي المخفي ,, هذا لأن كاتب المحتوي يري بأن الموضوع حصري ويتطلب وضع رد لإظهار المحتوي من أجلك ,, لذا نرجوا أن يكون الردود إيجابيه ومشجعه لكاتب الموضوع
--------------------------------------
انا وامي تقريبا بس اللي عايشين مع بعض في البيت حيث ابويا متوفي واخويا معظم اليوم برا البيت ..... بداية جنس المحارم كانت سحاق مع امي .
انا دايمأ منعزلة معنديش صاحبات كتير ودايمأ قاعدة في البيت ..... وده كان من ضمن الاسباب اللي ادت الى سحاق بيني وبين امي .

--------------------------------------------------

اول مرة كنت اشوف فيها الجنس لما كنت بتجسس على اخويا ولقيته ماسك زبه وبيلعب فيه وبيتفرج على فيلم جنس ...... معرفش ليه محستش بأي اثارة سواء كان لحجم زب اخويا الضخم اللي تقريبا كل البنات بتحب الحجم ده او لكان الفيلم اللي بيتفرج عليه ...... الموضوع ده عدى عادي بس كان الفضول اللي خلاني اتفرج انا لوحدي على فيلم سكس .

الغريب اني مكنتش بحس بأي اثارة نهائيأ تجاه اي من مشاهد الولد والبنت لحد متفرجت على فيلم سحاق وده كانت فعلأ اول مرة احس بيها بالاثارة الجنسية .... ولقيتني تلقائيا بنزل لكسي العب فيه واداعب حلماتي وابوسها وصوتي يتعالى من شدة الهيجان الجنسي .

------------------------------------------------

بس انا كان لازم عندي اني انام مع واحدة على سرير واحد ... وده كان مستحيل انه يحصل ... بالاخص اني معنديش نوعية الصحاب دول .

وكان لازم اني اتكلم مع حد في الموضوع ده حتى انساه واعود الى طبيعتي ... ومكنش قدامي غير امي واخويا ..... خفت طبعا اتكلم في الموضوع ده مع امي مكنش قدامي غير اخويا اللي يعرف عني كل حاجة وبحبه جدا وعارف كل اسراري .

اتكلمت مع اخويا في الموضوع ده في غياب امي واللي اتفاجأت منه اني لقيته متقبل الفكرة جدا .... وقالي اني حرة في اختياراتي بس انتي لازم تجربي الجنسين وتقرري بعد كدة ..... وقاللي اتكلمي في الموضوع ده مع امك وممكن تكون هي الست اللي تنامي معاها وسيبي الراجل اللي ينام معاكي بعدين .

استغربت جدأ من الاقتراح ده ..... ازاي اخويا شايف امي بالشكل ده ..... اكيد امي عندها فراغ جنسي لعدم وجود زوج ليمتعها ..... ولكن ازاي اخويا شايفني انا اللي امتعها !!! ..... واللي استغربته اكتر انه بقاله فترة كبيرة بيهيج عليها كل ميشوفها وعلشان كدة بيقعد طول اليوم برا البيت علشان خايف من مواجهتها .... بس بعد تفكير قررت اني هكلم امي في الموضوع ده ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد الموضوع ده باسبوعين وتفكير كتير وفي غياب اخي قررت اني هفاتحها في الموضوع خلاص ....
استنيت لحد مأمي دخلت تستحمى وطلعت .... لابسة قميص نوم ازرق شفاف مبين صدرها الضخم كله .... قصير جداااا مبين اجمل رجلين وفخاد .... ودي كانت اول مرة اهيج فعلا على امي ..... اخويا فعلأ عنده حق ..... ازاي الجسم ده في البيت ويسيبه من غير ميمتعه .

دخلت ورا امي اوضة النوم وطلبت منها اني عايز اتكلم معاها شوية ..... قالتلي : هلبس بس حاجة وهنتكلم ..... قلتلها : انتي حلوة كدة زي مانتي ياماما
ضحكت امي وقعدت قدامي تقريبأ شبه عارية .

--------------------

صارحتها بمشكلتي : اني مبحبش الرجالة واني بميل للبنات بس زي جسمك الجميل ده وانا بحسس على صدرها ..... وعايزة اعرف ده صح ولا غلط ... ولو غلط عايزة اتخلص من ده .

امي مرردتش عليا وسابتني وطلعت برا اوضة النوم ..... لقيتها بتتكلم في الموبايل اخويا وبتقوله بات برا النهاردة عند اصحابك ...

-------------

دخلت امي اوضة النوم مرة اخرى

كان شكلها يشبه هذه الصورة

عفواً هذا المحتوي يتطلب وضع ردود بالموضوع لإظهار المحتوي المخفي ,, هذا لأن كاتب المحتوي يري بأن الموضوع حصري ويتطلب وضع رد لإظهار المحتوي من أجلك ,, لذا نرجوا أن يكون الردود إيجابيه ومشجعه لكاتب الموضوع

------------------------------------------

طلبت امي مني أن أمص بزازها ...... أرتعبت في هذا الوقت واستغربت ازاي بالسرعة دي امي خضعت ليا واخويا يحاول فقط ان يرى جسمها عاري ..... لكنني فعلت كما أمرتني ..... نمت على ضهري على السرير وهي نامت فوقي وصدرها مواجه لوجهي ..... استمريت في مص بزازها لحوالي عشر دقائق، لكن لم يخرج أي لبن من حلماتها .... ورفعت رأسي مرة ورأيتها قد أغلقت عينيها. وكان يعلو وجهها بعض التعبيرات التي لم أفهمها في هذا الوقت ...... وطلبت مني ان اتوقف ..... اهو خجل !! ندم !! كنا نحن الأثنين واقفين في مكاننا .... ولكن لا وقت لهذا الان .

بعد بعض الوقت، مسكت امي من وسطها بحنان وقبلتها في شفايفها .... الحس في لسانها الرطب ورائحة فمها العطر ..... قررت انا افعل كما اشاهد في افلام السحاق وانزل يدي على كسها لاجده مبلولا وسخنا .... هذا هو ملمس الكس اذن ....... وامي استسلمت لي مرة اخرى .

مرة أخرى أمسكت امي برأسي وقالت لي ارضعيني ، لا تقلقي. سألتها كيف هذا؟ طلبت مني أن أركع أمامها. فعلت كما طلبت مني. ومن ثم أخبرتني أن أكون فتاة مطيعة، وأفعل هذا لأمي. لم أفهم ما علي فعله. وهي دفعتني في داخل قميص نومها الازرق ....... كنت أجلس بين ساقيها مذهولة. لم تفعل أي شيء لبعض الوقت. حتى أنا لم أفعل أي شيء. كان هناك صمت مطبق على المكان. وبعد عشر دقائق أنحنت بجسمها برفق جداً وأصبحت على وشك الجلوس. أخيراً أصبح كسها في فمي. وقالت كلمة واحدة بعد ذلك “الحسي”.......

بدأت الحس كسها . وكان طعمه مزز ... هذا هو طعمه اذن .... لذيذ جداا ... وظللت أفعل ذلك لحوالي النصف ساعة. وهي كانت تتأوه وتعتصر بزازها. وهي وقفت ببطء بعد ذلك. لا أعلم لماذا جلست أوتوماتيكياً في وضع يسمح لي بأن الحس كسها وبالفعل كنت الحس كسها . ومرة أخرى دخلت في كسها ومصيته كأنني جرو يلحس ثدي أمه. وبعد بعض الوقت صرخت أمي وأمسكت برأسي بقوة على كسها وسائل ما نزل في داخل فمي. شربت كل هذا. وبعد أن أنتهيت من الشرب كنت أعتصر شفرات كسها. لكنها أخرجتني من تحتها ....

قالتلي انا بقالي كتير محستش الاحساس ده وهي تقبلني في شفايفي .... واكملت : فأنا وانا في سنك كنت سحاقية ايضأ وكنت امارس السحاق مع اختي .... اتفاجأت من صراحة امي ولكن لا وقت للمفاجأة .... طلب من امي وانا اقبلها ان تلحس كسي لاشعر بهذا الاحساس لمرة واحد فقط .... رفضت امي وقالت لي ليس الان ....

وسألتني إذا كنت جائعة أم لا. قلت لها أنني أشعر بالجوع والعطش يا امي. ومن ثم أخبرتني أن أرفع قميص نومي حتى وسطي وأخبرتني أن أضع فمي جيداً على كسها وان الحس كسها بقوة وهي تصرخ من الشهوة اه اه اه احححححح اممممممم ...... وببطء أطلقت ماء ساخن في فمي .... شربته كله..... ونمنا سوياً على السرير في نفس الغرفة...... وانا في حضنها ..... نايمة على صدرها الضخم .

--------------------------------------------

وفي صباح اليوم التالي،..... دعتني أمي إلى الإفطار. وهي كانت تعد الإفطار في المطبخ مرتدية نفس قميص النوم الازرق ..... وأنا فجأة حضنتها من الخلف واقبل رقبتها .....
وعندما جلسنا على الإفطار على طاولة الأكل .... طلبت امي ان انزل على ركبتي تحت الطاولة والحس قدميها ورجليها !!!!

نزلت تحت الطاولة لأمص رجلين امي وقدميها لاطلع لفخادها اعض فيهم بشراهة ثم كس أمي الحبيبة ....... وكلما كانت تريد أمي المتعة كنت أفعل هذا من دون تردد .... كنت أحب فعل هذا. لم أكن أعرف لماذا أحب هذا لكن فعل هذا كان يعطيني المتعة النفسية والراحة ..... وفي كثيراً من الأحيان كانت أمي تشاهد التلفاز بينما أنا الجس كسها من تحت ..... وفي أثناء الليل كانت تقذف مرتين أو ثلاثة في فمي. كان هذا الأمر ممتع جداً ...... وكلما كنت أشعر بالرغبة في ذلك كنت تخبرني بأنه يمكنني أن الحسها وقتما أشاء. كانت هي أيضاً تسمتع بالأمر. حتى وهي تغسل الملابس أو تطبخ الطعام كنت أذهب اقبلها والحسها وأفعل ذلك وهي كانت تعطيني كسها الساخن في فمي.

وفي أحد الليالي جلست على وجهي حتى الساعة الثانية صباحاً. وأنا كنت أكثر من سعيدة بالحصول على مثل هذه الرعاية والمتعة .

وفي أحد المرات قلت لها أنني أريد أن أشعر بنفس الشعور الذي تشعر به. ترددت أمي لبعض الوقت ولكنها رفضت .... وفي كل مرة تقول لي ليس الان .....

حدث ذالك بعد جوازي !!

---------------------------------------------------------------------------

فعلا ما اجمل السحاق وخصوصا اذا كان مع احد محارمك كأمك او اختك وفعلا السحاق اجمل بكثير من الجنس العادي ... ولكن النيك له متعته الخاصة ايضا ولكن لا يقارن بمتعة السحاق

.... فانا مازلت حتى الان وبعد جوازي دائمأ اتي الى امي وب
دون علم زوجي واخي نمتع بعضنا بالليالي ....

حتى حدث في يوم بعد زواجي ب 6 سنوات كنت انا وامي كعادتنا نمتع بعضنا حتى ظهر اخي .......

-------------------------------------------------



وكما في الجزء السابق وصفت هذا اليوم وما حدث بيني وبين اخي الذي امتعني بطريقته التي لا احس بها مع زوجي

ووعدت اخي اني في اليوم القادم سأجعله ينيك امنا !!!


__________________________________

نهاية الجزء الرابع


الجزء الاول من .... هنا
الجزء الثاني من .... هنا
الجزء الثالث من ..... هنا
 

adel mounir

عضوية محارم عربي
4 مايو 2017
64
4
8
سوريا
النوع (الجنس)
أنـثـي
هتكلم المرادي بلسان الاخت ( اميرة )

اسمي ( اميرة ) متزوجة حاليأ بقالي 6 سنين
امي ارملة ... عندي اخ واحد بس اسمه
( امير ) متزوج اكبر مني بسنتين هو يعتبر اللي مربيني ... عارف عني كل اسراري وكل حاجة ...

اخويا ومراته ..... وحماته .... وامي ساكنين في عمارة مش بعيدة عن بيت جوزي

-----------------------------------------------------

جسمي رشيق...... صدر متوسط الحجم ..... عيون خضرا ..... شعر ناعم جدااا .... طيز متوسطة

قريب من الصورة دي

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

--------------------------------------
انا وامي تقريبا بس اللي عايشين مع بعض في البيت حيث ابويا متوفي واخويا معظم اليوم برا البيت ..... بداية جنس المحارم كانت سحاق مع امي .
انا دايمأ منعزلة معنديش صاحبات كتير ودايمأ قاعدة في البيت ..... وده كان من ضمن الاسباب اللي ادت الى سحاق بيني وبين امي .

--------------------------------------------------

اول مرة كنت اشوف فيها الجنس لما كنت بتجسس على اخويا ولقيته ماسك زبه وبيلعب فيه وبيتفرج على فيلم جنس ...... معرفش ليه محستش بأي اثارة سواء كان لحجم زب اخويا الضخم اللي تقريبا كل البنات بتحب الحجم ده او لكان الفيلم اللي بيتفرج عليه ...... الموضوع ده عدى عادي بس كان الفضول اللي خلاني اتفرج انا لوحدي على فيلم سكس .

الغريب اني مكنتش بحس بأي اثارة نهائيأ تجاه اي من مشاهد الولد والبنت لحد متفرجت على فيلم سحاق وده كانت فعلأ اول مرة احس بيها بالاثارة الجنسية .... ولقيتني تلقائيا بنزل لكسي العب فيه واداعب حلماتي وابوسها وصوتي يتعالى من شدة الهيجان الجنسي .

------------------------------------------------

بس انا كان لازم عندي اني انام مع واحدة على سرير واحد ... وده كان مستحيل انه يحصل ... بالاخص اني معنديش نوعية الصحاب دول .

وكان لازم اني اتكلم مع حد في الموضوع ده حتى انساه واعود الى طبيعتي ... ومكنش قدامي غير امي واخويا ..... خفت طبعا اتكلم في الموضوع ده مع امي مكنش قدامي غير اخويا اللي يعرف عني كل حاجة وبحبه جدا وعارف كل اسراري .

اتكلمت مع اخويا في الموضوع ده في غياب امي واللي اتفاجأت منه اني لقيته متقبل الفكرة جدا .... وقالي اني حرة في اختياراتي بس انتي لازم تجربي الجنسين وتقرري بعد كدة ..... وقاللي اتكلمي في الموضوع ده مع امك وممكن تكون هي الست اللي تنامي معاها وسيبي الراجل اللي ينام معاكي بعدين .

استغربت جدأ من الاقتراح ده ..... ازاي اخويا شايف امي بالشكل ده ..... اكيد امي عندها فراغ جنسي لعدم وجود زوج ليمتعها ..... ولكن ازاي اخويا شايفني انا اللي امتعها !!! ..... واللي استغربته اكتر انه بقاله فترة كبيرة بيهيج عليها كل ميشوفها وعلشان كدة بيقعد طول اليوم برا البيت علشان خايف من مواجهتها .... بس بعد تفكير قررت اني هكلم امي في الموضوع ده ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد الموضوع ده باسبوعين وتفكير كتير وفي غياب اخي قررت اني هفاتحها في الموضوع خلاص ....
استنيت لحد مأمي دخلت تستحمى وطلعت .... لابسة قميص نوم ازرق شفاف مبين صدرها الضخم كله .... قصير جداااا مبين اجمل رجلين وفخاد .... ودي كانت اول مرة اهيج فعلا على امي ..... اخويا فعلأ عنده حق ..... ازاي الجسم ده في البيت ويسيبه من غير ميمتعه .

دخلت ورا امي اوضة النوم وطلبت منها اني عايز اتكلم معاها شوية ..... قالتلي : هلبس بس حاجة وهنتكلم ..... قلتلها : انتي حلوة كدة زي مانتي ياماما
ضحكت امي وقعدت قدامي تقريبأ شبه عارية .

--------------------

صارحتها بمشكلتي : اني مبحبش الرجالة واني بميل للبنات بس زي جسمك الجميل ده وانا بحسس على صدرها ..... وعايزة اعرف ده صح ولا غلط ... ولو غلط عايزة اتخلص من ده .

امي مرردتش عليا وسابتني وطلعت برا اوضة النوم ..... لقيتها بتتكلم في الموبايل اخويا وبتقوله بات برا النهاردة عند اصحابك ...

-------------

دخلت امي اوضة النوم مرة اخرى

كان شكلها يشبه هذه الصورة

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

------------------------------------------

طلبت امي مني أن أمص بزازها ...... أرتعبت في هذا الوقت واستغربت ازاي بالسرعة دي امي خضعت ليا واخويا يحاول فقط ان يرى جسمها عاري ..... لكنني فعلت كما أمرتني ..... نمت على ضهري على السرير وهي نامت فوقي وصدرها مواجه لوجهي ..... استمريت في مص بزازها لحوالي عشر دقائق، لكن لم يخرج أي لبن من حلماتها .... ورفعت رأسي مرة ورأيتها قد أغلقت عينيها. وكان يعلو وجهها بعض التعبيرات التي لم أفهمها في هذا الوقت ...... وطلبت مني ان اتوقف ..... اهو خجل !! ندم !! كنا نحن الأثنين واقفين في مكاننا .... ولكن لا وقت لهذا الان .

بعد بعض الوقت، مسكت امي من وسطها بحنان وقبلتها في شفايفها .... الحس في لسانها الرطب ورائحة فمها العطر ..... قررت انا افعل كما اشاهد في افلام السحاق وانزل يدي على كسها لاجده مبلولا وسخنا .... هذا هو ملمس الكس اذن ....... وامي استسلمت لي مرة اخرى .

مرة أخرى أمسكت امي برأسي وقالت لي ارضعيني ، لا تقلقي. سألتها كيف هذا؟ طلبت مني أن أركع أمامها. فعلت كما طلبت مني. ومن ثم أخبرتني أن أكون فتاة مطيعة، وأفعل هذا لأمي. لم أفهم ما علي فعله. وهي دفعتني في داخل قميص نومها الازرق ....... كنت أجلس بين ساقيها مذهولة. لم تفعل أي شيء لبعض الوقت. حتى أنا لم أفعل أي شيء. كان هناك صمت مطبق على المكان. وبعد عشر دقائق أنحنت بجسمها برفق جداً وأصبحت على وشك الجلوس. أخيراً أصبح كسها في فمي. وقالت كلمة واحدة بعد ذلك “الحسي”.......

بدأت الحس كسها . وكان طعمه مزز ... هذا هو طعمه اذن .... لذيذ جداا ... وظللت أفعل ذلك لحوالي النصف ساعة. وهي كانت تتأوه وتعتصر بزازها. وهي وقفت ببطء بعد ذلك. لا أعلم لماذا جلست أوتوماتيكياً في وضع يسمح لي بأن الحس كسها وبالفعل كنت الحس كسها . ومرة أخرى دخلت في كسها ومصيته كأنني جرو يلحس ثدي أمه. وبعد بعض الوقت صرخت أمي وأمسكت برأسي بقوة على كسها وسائل ما نزل في داخل فمي. شربت كل هذا. وبعد أن أنتهيت من الشرب كنت أعتصر شفرات كسها. لكنها أخرجتني من تحتها ....

قالتلي انا بقالي كتير محستش الاحساس ده وهي تقبلني في شفايفي .... واكملت : فأنا وانا في سنك كنت سحاقية ايضأ وكنت امارس السحاق مع اختي .... اتفاجأت من صراحة امي ولكن لا وقت للمفاجأة .... طلب من امي وانا اقبلها ان تلحس كسي لاشعر بهذا الاحساس لمرة واحد فقط .... رفضت امي وقالت لي ليس الان ....

وسألتني إذا كنت جائعة أم لا. قلت لها أنني أشعر بالجوع والعطش يا امي. ومن ثم أخبرتني أن أرفع قميص نومي حتى وسطي وأخبرتني أن أضع فمي جيداً على كسها وان الحس كسها بقوة وهي تصرخ من الشهوة اه اه اه احححححح اممممممم ...... وببطء أطلقت ماء ساخن في فمي .... شربته كله..... ونمنا سوياً على السرير في نفس الغرفة...... وانا في حضنها ..... نايمة على صدرها الضخم .

--------------------------------------------

وفي صباح اليوم التالي،..... دعتني أمي إلى الإفطار. وهي كانت تعد الإفطار في المطبخ مرتدية نفس قميص النوم الازرق ..... وأنا فجأة حضنتها من الخلف واقبل رقبتها .....
وعندما جلسنا على الإفطار على طاولة الأكل .... طلبت امي ان انزل على ركبتي تحت الطاولة والحس قدميها ورجليها !!!!

نزلت تحت الطاولة لأمص رجلين امي وقدميها لاطلع لفخادها اعض فيهم بشراهة ثم كس أمي الحبيبة ....... وكلما كانت تريد أمي المتعة كنت أفعل هذا من دون تردد .... كنت أحب فعل هذا. لم أكن أعرف لماذا أحب هذا لكن فعل هذا كان يعطيني المتعة النفسية والراحة ..... وفي كثيراً من الأحيان كانت أمي تشاهد التلفاز بينما أنا الجس كسها من تحت ..... وفي أثناء الليل كانت تقذف مرتين أو ثلاثة في فمي. كان هذا الأمر ممتع جداً ...... وكلما كنت أشعر بالرغبة في ذلك كنت تخبرني بأنه يمكنني أن الحسها وقتما أشاء. كانت هي أيضاً تسمتع بالأمر. حتى وهي تغسل الملابس أو تطبخ الطعام كنت أذهب اقبلها والحسها وأفعل ذلك وهي كانت تعطيني كسها الساخن في فمي.

وفي أحد الليالي جلست على وجهي حتى الساعة الثانية صباحاً. وأنا كنت أكثر من سعيدة بالحصول على مثل هذه الرعاية والمتعة .

وفي أحد المرات قلت لها أنني أريد أن أشعر بنفس الشعور الذي تشعر به. ترددت أمي لبعض الوقت ولكنها رفضت .... وفي كل مرة تقول لي ليس الان .....

حدث ذالك بعد جوازي !!

---------------------------------------------------------------------------

فعلا ما اجمل السحاق وخصوصا اذا كان مع احد محارمك كأمك او اختك وفعلا السحاق اجمل بكثير من الجنس العادي ... ولكن النيك له متعته الخاصة ايضا ولكن لا يقارن بمتعة السحاق

.... فانا مازلت حتى الان وبعد جوازي دائمأ اتي الى امي وب
دون علم زوجي واخي نمتع بعضنا بالليالي ....

حتى حدث في يوم بعد زواجي ب 6 سنوات كنت انا وامي كعادتنا نمتع بعضنا حتى ظهر اخي .......

-------------------------------------------------



وكما في الجزء السابق وصفت هذا اليوم وما حدث بيني وبين اخي الذي امتعني بطريقته التي لا احس بها مع زوجي

ووعدت اخي اني في اليوم القادم سأجعله ينيك امنا !!!


__________________________________

نهاية الجزء الرابع


الجزء الاول من .... هنا
الجزء الثاني من .... هنا
الجزء الثالث من ..... هنا
مشكور على مجهودك
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


متعة عشق المحارم قصة ‏justpasteسكس عربي فضائحسكس كرتون المجنونهكس المحارم تحت الكليطةسالب منتاك بزبين كبيرمتحركصورسكس مدام شربات نسوانجى نتنانسي عجرم تنتاك من كسه وطيزه وزادت عجبتني بس لحظهسكس قصص الام وابنهاxxnxالجسوساتصوركس مدام سهامCHUDLAM BABEKEصور بنات ومحارم مصر الشراميطxnxxانمي قصص مصورهطيز ارمله سعوديهصورزبي الاسمرسکس المهندسسكس قصص كرتون الجاسوسات نسوانجيخيانةالزوجهفي النيكصور سكس كرتون قصص سميرة طیزالمتحرکطياز عرببي/t22597/page-49اغتصاب سكرتيرة وخالتي سكسصورعارية ديبيكابادكوناجمل قصص سكس بصور حقيقية موقع cohibacigars.ruاﻻخ.واخته.في.الحمام.سكس.ديوث قحبةمرت عمي شرموطة قحبةقصص سكس مصورة للمطلقة الممحونةقصص سكس انا واختيسكس هاجرصور بنات سكسنساء اسفى سكس متحركقصتي عندماناكني أخي حسام سكس محارم قصه كامله بطيزياكبر.بزازسكس امى تامر اختى تعلمنى السكسديوث مسيحيات صورسكس أمهات عربي لباس اسود ورماديافخاد شرموطةبنات شراميط مسترخيه علا بطنهاصورسكس عرض كلسونات مع الكسسكس تنزيل ع اختي وهي نايمهسكس وفاء ا بنين و طنطا جسسشراميط سكس جنوب السودانخالتي بالستيانهمتحرره سكسسكس سودانينشرصورمحارم جصور زو نيك مراهقات ١٦ سنهقصص سكس انمي مصورة الحياة بين الام الارملة والابن اليتيمسكيس ايلي كانس رفيعقصتي نيك مع الذكيه الكبيره ام صاحبيهنتاي الاب الشيطانسكس سمينات الامهات الثدي كبيرمحارم اعجبني طيزها وزبي قاممحارم عربي ثياب النومقصص سكس مع خالتي في البرداجمل سحاق لاجمل زنحيات السودانافخاذ نسونجيﻗﺼﺺ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﻩ ﺍﻟﻨﻴﻚ في عيادة الدكتورة وتقبيل الاقدام Comix- Santo Playa No.1 [Removed ‏]سكس.نيك.كس. سمرصور نسوان شرأميط عأريه من جنوب ألسودأنقصص سكس مصورة عاشقه الزب الاسود site:cohibacigars.ruاطياز محارم نايمين 2020طياز كبيرةطيز اسيازب كبيرانا وامي سكس قصص مصورةطيزسكس بنات البحرانصور سكس مصارعات في الحلبهعايز انيك جسمك الملبن/t327/br-reviewsحيحانة وكسي مشعر Twittrانمي هنتاي محارم امي الحبيبةصورسكس فيرؤزنيك التعزيب/threads/15700/البوم صور طيز فجرصور سكس مصريقصص سكس مصوره نيك من اجل المال فيلاماقصص سكس اناو خالتي المتكبرةاريدسيكسي كارتون انيوشامنقبه سعوديه قحبهانمي اب ويغتصب بنتهبنات للتعارفصدرداستان های سکسینيك بنات في سنﻣﺴﻠﺴﻞ ‏( ﺍﻻﻡ ﺍﻟﺤﻨﻴﻨﻪ ‏) ﻗﺼﺔ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺣﺼﺮﻳﻪ ﻟﻨﺴﻮﺍﻧﺠﻰ ﻣﻦ ﺍﻟﻘﻴﺼﺮ .. ﺍﻟﺠﺰﺀ الحادي عشراكساس دياثه زوجاتالبوم صور مدام شرموطةقصص زوجتي تحب مص الزبمزز طيزقصص سكس انمي مصورلقد فتحني وشرمطنيبزازقحاب تصوركسهاسكس شيميل مترجمة زينسكس العاروس المهانة مترجمسكس عربي حوامل