قصص سكس محارم خالات حكايتى مع خالتى وبنتها

zapartyz

عضوية محارم عربي
4 أبريل 2018
74
14
8
Cairo Governorate, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر

حكايتى مع خالتى وبنتها
نشأت طفل فى اسرة الى حد ما اعلى من المتوسطة نستطيع ان نقول ميسورة الحال اسمى رأفت بابا كان يعمل مدير فى احد الشركات السياحية وكان لدينا سيارة وكنا نذهب كل عام الى المصيف
اما الى العجمى او الى الاسكندرية او جمصة او غير ذلك وكان كل عام تقريبا تذهب معنا خالتى بأبنائها على فكرة كنت انا ولى اخت فقط
وكانت خالتى عندها ابنتان وولد وكنت فى هذا الوقت فى العام الاول من المرحلة الثانوية وكانت احدى بنات خالتى فى العام الثالث الاعدادى والثانىة فى الصف الاول الاعدادى اما الاخ كان فى الصف الرابع الابتدائى وكنت دائما احب ان اشاهد المجلات الجنسية ففى هذا الوقت لم يكن متاح افلام بسهولة هذة الايام المهم كانت خالتى جسدها يشبة كثيرا ليلى علوى ووجهها متوسط الجمال الا ان ثدياها اكبر بقليل من ليلى علوى تستطيع ان تقول ان جسدها بلدى وكانت ليست ببيضاء ولا سمراء كانت ذات بشرة قمحاوية فاتحة وفى هذا العام ذهبنا الى جمصة وكانت خالتى وزوجها وابنائهم معنا وكنا كل يوم نستيقظ ونعد الافطار وكان عندى هواية عمل الاطعمة وهى عندى حتى الان وكان مطبخ الشالية ليس بكبير وكنت انا وامى بالمطبخ نعد طعام الافطار واتت خالتى الينا وكانت ترتدى روب بيج وتمر من امامى مرات ومرات وكنت اقوم بعملى وليس برأسى شئ واذا بحزام الروب شبك بضلفى المطبخ وانفك الحزام فاذا بخالتى لا ترتدى قميص نوم حتى فقط كانت سوتيانة واندر فتلة لونهما احمر فى اسود طقم وما ان رأيت هذا اذا بقضيبى ينتصب
ولكن اصتنعت انى لم اري شئ مع ان خالتى رأتنى احدق بثدييها الذان يكادا لا يستر من هما شئ بسبب حجمهما فالسوتيانه لا تستر الا الحلمة ويكادا يخرجان من السوتيانا بسبب حجمهما فنظرت الى على عجالى وضمت اطراف الروب واكملنا عملنا مع نظرات خالتى الى حيث انها نظرت الى قضيبى الذى لم استطع ان اخفى الخيمة التى صنعها فى البرمودة التى ارتديها فتعرقت وكت اشتاق فى هذه اللحظة الى خالتى او اى سيدة او فتاة فأنا اريد ما اطفئ بة نار شهوتى التى اشعلها منظر ثدى خالتى فيى وما ان اتممنا الافطار هم الجميع الى النزول للزهاب الى الشاطئ فقلت لهم سوف اتى خلفكم وكانت خالتى من المفترض انها تغير ملابسها فى حجرتها لتخرج معهم سوف ادخل الحمام اذهبو انتم
وسوف اتى خلفكم فقد يطول بى الوقت فى الحمام
فاذا بجوز خالتى ينادى على خالتى جهزتى فترد من الداخل لسا فيقول طيب حنسبأ وتعالى انتى مع رأفت
قالت ماشى بس خدو شمسية على المية على طول بلاش الصف التانى دة (فهى تحب التهريج جدا ) رد عليها زوجها ماشى متتاخروش بس وما ان خرجواندفعت الى الحمام اريد ان اضرب عشرة على المنظر اللى شوفتة ومش عاوز يروح من دماغى وما ان كدت ان اصل الى الحمام فاذا بخالتى تنادى على :يا رأفت
انا : نعم
واخذت خطواط بطيئة ناحية حجرة خالتى
قالت :تعالى عوزاك
انا : حاضر
فذهبت اليها فاذا باب الحجرة مفتوح نصف فاتحة فطرقت الباب
قالت :ادخل تعالى يا رأفت
انا وانا اخطو خطواط الى داخل الغرفة :نعم يا خالتى
هى :تعالى لما اقولك على حاجة
فاذا بها بنفس الروب لم يتغير
قلت :نعم
قالت :اقعد ووضعت يدها امامها على السرير
فجلست امامها واذا بعينى تقع بزازها من بين فتحة الروب فسرعان ما انتصب قضيبى
فاذا بها تبتسم وتقول :رأفت هو مش احنا المفروض عائلة واحدة
قلت وانا خائف :طبعا يا خالتو هو فى حاجة زعلتيك ولا اية؟
قلت هذا وانا اشعر ان هناك مصيبة ستقع على رأسى فقد تكون رأت زبى المنتصب او لاحظت نظراتى لجسمها بشهوة وزعلت من هذا
فاذا بها تقول :لما يكون معاك حاجة وانا عاوزاها تدهالى ؟
قلت :طبعا يا خالتى وهو دة عاوز كلام
حتى لو الحاجة دى المفروض ان انت جيبها لحد تانى
قلت :حد تانى زى مين
قالت :اى حد
قلت :انا مش فاهم حاجة بس عموما الاجابة تتوقف على مين هو الحد دة
قالت: لو انت جيبها لنفسك
قلت : لا طبعا دى تبأا تحت امريك
قامت وذهبت الى التسريحة فاصبح ظهرها الى ناحيتى ووجهها الى التسريحة و
قالت: طيب ولو لاقتنى تعبانا ومعاك الدواء تدهولى

قلت :طبعا وبدون تفكير
فاذا بها تلتف الى وحزام الروب مفتوح ولكن الروب مضموم الى حد ما فحاولت استرق النظر الى بزازها وهى تنظر الى و تقول : انت عارف ان انا اتجوزت صغيرة وجوزى راجل اكبر منى بعشر سنين
قلت :ايوة
قالت :وهو الان وصل لمرحلة خلانى تعبانة
قلت :معلشى ربنا يعنيك انا عارف انة مريض شوية ربنا يشفية
قالت :رأفت انا مأصودش المرض دة
قلت مش فاهم
قالت: جوز خالتك عندة مشكلة فى الانتصاب بقالة ست سنين
احمر وجهى وانا انظر اليها واذا برأسى يدور بها امور كثيرة
فقلت :انا مش فاهم اية الدواء اللى عندى للموضوع دة
قالت :شوف انا حكون معاك صريحة جدا بشرط
قلت :اية هو الشرط
قالت :الكلام اللى حيدور بنا دة يفضل سر مدى الحياة وانا عارفة انك بقيت راجل
قلت :طبعا طبعا
قالت :تحلف
فأقسمت لها
قالت: شوف كل بنى ادم محتاج الجنس فى حياتة
صح
قلت: صح
قالت : شوف انا عندى 36 سنة ولسا شابة ومحتاجة الجنس
وتحركت بخطوة وكأنها تقصدها فانفتح الروب ورأيت بوضح الاندر الفتلة
واكملت :وجوزى بقالة ست سنين بحاول معاه مفيش فايدة
عارف ان الليلادى كنت عمالة بحاول معاة طول اليل لدرجة انى اشتريت الطقم دة من مصر قبل ما نيجى ولبستهولة امبارح(وفتحت الروب بزراعيها لترينى كل شئ ) طول اليل ورأستلة ومفيش فايدة
ووصلت لمرحلة الاحتياج محتاجة اللى يبرد نارى
فكرت كتير اشوف حد يملا الفراغ دة لكن قلت لاء
لحسن اتفضح فلما شوفتك النهاردة وانت عينك حتطلع على بزازى
قلت :لا انا
قالت :وهى تشخط اسكت انا شفت عينك حتطلع عليهم صح ولا لاء
قلت :مكنتش اقصد
قالت :المهم جاتلى فكرة قلت اعرضها عليك
قلت :فكرة اية
قالت انا كدة كدة عاوزة حد وانت منى ومش حتفضحنى اية رأيك تنكنى بس فى السر
نظرت اليها ولا اعرف ماذا اقول الجمتنى المفاجاءة
فنظرت اليها فاذا بها تأتى الى وتمسك بيدى
بيدى واوقفتنى ونظرت بعينى وقالت
انا عارفة ان انت مشتاق للحريم صح

قلت :ايوة بس يا خالتى

قالت : مبسش انا اهو تحت امرك اعمل اللى انت نفسك فية

انت نكت قبل كدة ولا دى اول مرة بس بصراحة رد عليا

قلت لها بصراحة لاء دى اول مرة

قالتلى بس باين عليك بتضرب عشرات كتير صح

حاولت انكر

قالت لاء متكدبش

امال انت كنت بتجرى على الحمام لية دلوقتى بعد ما سخنت على بزازى يا واد

فضحكت وقلت انتى مش سيبالى حاجة

قالت : احنا نتفق على حاجة مهمة الصراحة والسرية ماشى

قلت :ماشى وبعدين

قالت :اية مستعجل ولا اية

قلت : بصراحة اه

قالت : طيب متيجى نستحمة

قلت: طيب متيجى على السرير

قالت :انت بتشوف مجلات سكس ولا اية ؟

قلت : بصراحة شوفت صورتين مع واحد زميلى

مشيت الى السرير بخطواط هادئة تتبختر وهى تقول

وكان فى اية فى الصور دى

وخلعت الروب وانحنت على السرير لتستلقى

فلم اترك لها وقت ذهبت لها مسرعا من الخلف

والتفت يدي حول وسطها واخذت اقبل لها خدها

وزبى اللى واقف كاد ان يخرم البرمودة بتاعتى والاندر كمان وشعرت به بين طياظها

قالت : يا لهوى دا انت شرقان قوى

قلتلها اوى

وايدى سرحت ومسكت بزازها الكبيرة

ادعك فيهم واهزهم وهى تتلوى بشرمطة

وتقول :طيب براحة

مديت ايدى على الاندر ولقيت الاندر مبلول من عند كسها ودعكت من فوق الاندر شهقت شهقة انا اتخضيط لأنها كانت اول مرة ليا فى الجنس

وقلت :ماليك يا خالتو

قالت :خالتو اية بقا انت خلتني سخنت موت ولفت واصبح امامى بزازها شديت السوتيانة بغشم لدرجة انها اتقطعت

قالت براحة شواية يالهوى

سخنت اكتر من يا لهوى دى

رميتها على السرير واتراميت عليها

قالت براحة شواية

لم ابالى بما تقول مسكت بزازها من غير سوتيانا وامص حلماتها وهى تتغنج وتتلوى تحتى

وتمد اديها على زبى تدعك فية ودخلت اديها تحت البرمودة ووصلت لزبى ومسكتة وقالت يالا بقا

دخلو انا تعبانة

الكلمة دى خلتنى عامل زى التور

وقفت وخلعت البرمودة خالص وشديت الاندر اللى هى ساعدتنى فيه زى ما تكون خايفى يتقطع مثل السوتيانه وبان امامى كسها

رفعت رجليها ودخلت زبى بغشم وسمعت منها اجمل صرخة خلتنى نار وادخلة واطلعه وبعد عدد قليل من الجرات حضرت لى شهوتى وكدت ان ارمى بداخلها ولكنها شعرت منى بذلك فدفعتنى حتى خرج وقال لاء اوعى ترمى جوا

قلت انا حجيب قالت هات على بزازى

وضعت زبى على بزها وفى تلك اللحظة قذفت سيل من الشهوة

قالت يا لهوى كنت عاوز تودينى فى داهية وتجيب دا كلة جوا دا انا كنت حبلت خلص هات كل اللى عندك وما ان انتهت شهوتى من النزول مسكت بزبى واخذت تدلكه واذا بهة بعد لحظات يشتد مرة اخرى فقالت لى بطريقة جعلتنى اسخن يالا ريحنى ودخلة بقى

كنت فى هذة اللحظة مثل الثور دخلت زبى بكسها واضرب به ضربات متتالية وهى تتلوى من تحتى وتخرج اهات وكلمات جعلتنى اذداد سخونة عليها واستمر هذا الوضع اكثر من ربع ساعة وعندها

قلت : قربت اجيب تانى

قالت: خرجة

خرجتة

قالت : اوم من عليا

وقفت على ركبى

فانقلبت وضع السجود وقالت هات على خرم طيظى

اكملت وكأنى اضرب عشرة ومليت خرم طيظها اللى هى فتحاه بايدها منى

ومدت اديها على زبى تانى وقاعدة تلاعبة ومر هذا الوضع وايدى بتلاعب وتدلك طيظها اللى امامى حوالى خمسة دقئق فاذا بزبى ينتصب مرة ثالثة

قالت :ياله دخلة فى خرم طيظى بس براحة

دخلتة براحة وهى كانت تتألم بعض الشى وما ادخلتة كله صرخت وقالت استنى

قلت : اية فى اية

قالت :اسبت شواية

وقفت وبعد بعض من الوقت قد تكون دقيقة بدأت هى تتحرك الى الامام والى الخلف فيدخل زبى ويخرج

وكان ضيق خرم طيظها مصدر احماء لى فكان ضيق على زبى مما جعله يشعر بشدة الانتصاب

وما بدانا اذا انا امسك بشعرها وامارس هذا الوضع بنوع من العنف

وهى تقول يا لهوى ى ى ى براحة حتفرتك طيظى ومن شدة الالم رمت نفسها على بطنها

فارتميت عليها وزبى فى طيظها ولاكنى شعرت انى متكتف بعض الشئ

مسكت طيظها وشديتها لفوق لتعود لنفس الوضع قالت حرام استنى طيب فتوقفت لأرى ما هناك فاذا بها تقول تعبت زبك كبير على طيظى وانقلبت ولكنى لم اتركها تكمل وافشت فخدها وهى لسا على جنبها ودخلت زبى بكسها بعد ان رفعت فخدها على ذراعى وهى تصرخ وتقول يالهوى دا انت فشختنى

مسكت فخدها على صدرى وكانى اتحرك مع حصان وكان زبى طليق وسريع الحركة ذهابا الى جوفها وايابا الى الخارج واستمر هذا الوضع وقت طويل وهى تصرخ وتقول يا لهوى كفاية براحة وانا اسخن اكتر حتى انى شعرت انى سوف اقذف فأخرجتة وقذفت على فخذها وما ان انتهيت من القذف حتى ان ارتميت على السرير بجوارها بدون حراك الا انى اخذت انظر اليها فاذا بعينها تدمع

قلت: لها خالتى ماليك

قالت: مفيش حاجة يا حبيبى

قلت لها انتى بتعيطى ؟

قالت لا ابدا دا من اللذة

استغربت ولم اصدق ولكن سكت ولم اتكلم وبعد قليل

قلت :ها مش حنقوم نروح لهم على الشط

قالت اه حنقوم

قمت دخلت اخت شاور وهى كمان

وارتدينا ملابس البحر وذهبنا وفى الطريق كنت اتدور قلقا اريد ان أسأل متى المرة القادمة

وكدنا ان نصل فنظرت الى وقالت اوعى حد يعرف

قلت لا طبعا متخافيش

فقالت :عموما كل ما حلأيك حافظ السر حخلك تعمل كدة تانى وانت وشطرتك

فردت عليها وانا فرحان من داخلى لا متخافيش محدش حيعرف خالص

وفى البحر كانت هنا واقعة بينى وبينها سوف احكيها لكم فى الجزء القادم

والى اللقاء فى الجزء الثانث



 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


زوج ينيك زوجته نيك طبيعيزاكي ينيك في مدامتهكيف ظعطنيصورقنص طيازنسوان سمينات محجبات في الشا عصور طبزصور لبن زبريbnat mrirtصور طيازعزباء سالب تونسي طري وناعمقصصجنس فيالميكانيكيقصص سكس محارم الأم ملكية لابنها كاملةGori gandصور سكس قحب صنعاسكس نساء حلبنيك طط ازك نيكxnxxنيك بلتلسينصور طيذ ذوجات مصر ملابس داخليهقصص مصورة سكس سافيتاصور بنات باكل خراهاقصص نيك محجباتمحجبات في قمة الاغراء سكس كرتونصورسكس سمندنسوانجى جمال واغراء محارم عربىهجوم.علي.النساءسكس.مترجمسكس قصص كرتون فشخقصص سحاق خالتي تغتصبني واني لحالي في البيتتحميل صور سكس كس مشعر كرتونbig ass girlطيذ أمي مفتوحهقصص محارم مكتوبة الصفحة16صور. سكس كرتون انمي حنان وعطف الام لابنائهاصور فضائح بنات عربصور قواد زوجته محارمقصص سكس شادى يرضع بزاز مرات ابوه هو واشرفصدر محجباتسكس اقدام جارتيصور سكس أمهات بلديقصص سكس هنتاي سر امي الغامضسكس نيك السكرتيره الشرموطه في مواضيع جديده روعهمدام ديوثاحلى سكس عربيxnxx arabicصور سكس تجسس على مؤخرات خواته وامه في البيتتصوير محارم في البيتبنت تمسك في امها وتحك كسها في كس امها وتمص شفايف كسهااجمل صور نيكبنات اسيويات جسم سكسيسكس مشوق مترجمصور ساخنة فاميلا كرتون سكسسكس نار اختي وصاديقته. صِوَرٍ آٍطَيِآٍزُاحلی جسم محارم/t4840/مسابقة اجمل كسقصص مصوره سكسك محارم ورضاعة بزازات كرتون موقع نسونجي للكبارمحارمك في لبس البيتﻣﺼﻮﺭﺓ ﻗﺼﺔ Velamma ﻓﻴﻼﻣﺎ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺴﺎﺩﺱ ﻭﺧﻤﺴﻮنقصص سكس بالدارجةقصص سكس ناكني في يساري الشارع عصبني عنيليال.عبود.صور.سكسcartoon العروس المهانه مترجم xnxxصور بنات كس وديوسسكس حمادةسكس "ريحة طيزها"/media/20789/سكس نيك مراتيقصص فايزة وأخواتها الشراميط نسوانجينيك لواط عربي سوريصور بنات سكس زوجتي وابوي نيكقصص نيك محارم الادب الايروسيسكس سادي وتعذيب من ام الها قصصالبوم شرموطه كاملاخرام واطيز واكساس كبير مفتوح سودانيتقصص نيك ملابس اختي الضيقه تغريني ﺍﺣﻜﻲ ﻋﻦ ﻗﺼﺘﻲ ﻓﻲ ﻧﻴﻚ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﻊ ﻃﻴﺰ ﺍﺧﺘﻲ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮ ﺍﻟﺠﻤﻴﻞ سكس عرب انسيست سيلفيکس بزرگ زن ایرانیسكس محارم سوداني