قصص سكس محارم ام خجوله والبنت شيطانه

سحر التعبانه

عضوية محارم عربي
8 سبتمبر 2017
220
853
93
30
Cairo Governorate, Egypt
النوع (الجنس)
أنـثـي

هاي حبايبي ..
انا اسمي سحر سني 28 سنه بيضه شعري اصفر جسمي ملفوف بزازي متوسطه هانشي كبير حبه مش اوي ..
اتحوزت السنه الي فاتت ..بس يا خساره طلع زوبره صغير وما بيعرفش ينيك ..استحملت وقولت معلش ادربه واعلمه لكن كل ما ..
اقوله : الحسلي كسي ؟؟
يقولي : ايه القرف ده !!
اقوله : طيب حط زوبرك في بقي ..
ميرداش ..قرفت منه و من امه واصريت علي الطلاق ..و فعلا اتطلقت ..ورجعت لبيت امي ..
و امي اسمها سميرة سنها 50 سنة وانا بنتها الوحيدة هي بيضا اوي وشعرها بني وقصير وتختوخة و بزازها كبيره وطيزها كبيره وكرشها متوسط بس جميله اوي ..

وانا من صغري بعشق الكس وريحته ..من زمان لما كنت بلعب مع بنات الجيران وكنا دايما لما نبقي لوحدنا نلعب في اكساس بعض ..ونشم ونفرك في بزازنا الصغيره عشان نكبرها ..

رجعت اعيش مع امي وكنت دايما بالليل بعد امي ما تنام اروح اودتي واقلع هدمي كلها وانام علي سريري والعب في كسي وبزازي واهريهم لحد مانزل شهوتي واتهد وانام ..
لكن كان نفسي اشمشم كس و الحسه واشرب عصيره ..
وفي اليوم الي غير حياتي كنت بعد ما نزلت شهوتي ونفسي اوي في كس الحسه ..قلت اقوم آخد دوش اهدي بيه نفسي ..
رحت لابسه روب علي اللحم وانا معديه ادخل الحمام ببص علي اوده امي لقيتها نايمه علي ضهرها و قميص النوم بتاعها مرفوع لحد وسطها و فخادها القشطه باينين وكسها القابب باين و شعرتها البني باينه و زنبورها باين اححححح ...
حسيت بهيجان اوي ..
وقلت : "في نفسي" اكيد كسها ريحته جنان عشان شعرتها طويله من العرق ونسيت انها امي رحت دافسه نفسي في حضنها وحطيت راسي علي بزازها الطريه لقيتها صحيت ..
وقالتلي : ايه مش جايلك نوم يا حبيبتي ؟؟
قلتلها : ايوه يا ماما قلقانه مش عارفه ليه ..
قالتلي : لازم افتكرتي طليقك وهي بتضحك ..
قلت: طليقي ايه يا ماما جته نيله ..
قالتلي : معلش بكره ربنا يبعتلك راجل غيره يمتعك بشبابك انتي لسه صغيره وحلوه زي امك والف راجل يتمنو تراب رجليكي ..
وراحت حضاني وبايسني من خدي ..انا هيجت اكتر من بزازها الطريه وشفايفها لما لمست خدي ولقيت نفسي بحط ايدي علي كسها واحسس علي شعرتها ..لقيتها مسكت ايدي وبعدتها ..
وقالتلي : عيب كده امشي يالا روحي نامي في سريرك انتي باين عليكي هايجه ..
قلتلها : ايوه انا فعلا هايجه سيبيني في حضنك شويه ..
ورحت حطه ايدي تاني علي كسها احسس علي شعرتها ..لقيتها تاني بتمسك ايدي وتبعدها وانا لقيت نفسي بشم ايدي من ريحه كسها الحلوه ..وهجت اوووووي ..رحت لحست صباعي ورحت داباه في كسها وهي اتنطرت لورا ..

وقالت : اهههه عيب كده قومي بقي ياله ..
مسألتش فيها وفضلت ادخل صباعي و اخرجه وصباعي التاني بيحسس علي زنبورها الكبير الي قد زنبوري مرتين عشان احنا مش مطّاهرين ..
وبسرعه خرجت فرده بزها الشمال وهجمت ببقي علي حلمته امصص وارضع واشفط ..هي ما استحملتش وعماله تزوم

وحطت ايدها فوق ايدي ..وابتدت تدعك ايدي في كسها اوي وتفرشح رجليها وكسها ابتدا يمزلج ..
قلتلها / اشمه اشمه يا مامتي ؟؟
ردت بصوت مبحوح ..
قالتي : عيب عيب مسالتش فيها ورحت نازله ببقي علي كسها اشمه والحس شعرته وامص في زنبورها واعضض في شفاتيره ..
وهي : اهههههه اههههههه اووووووووف اووووووف اححححححححح ..

وترفع بطنها علي وشي وانا عماله اهري في كسها و زنبورها بلساني واقفش في بزازها الطريه ..
لحد ملقيتها بتترعش وتنزل في في بقي عسلها اللي كان عامل زي عصير الجوافه ..
بس اتقل شويه ..
ويتقولي : خلاص خلااااص شيلي بقك شيلي بقك مش قادره ..

رحت شايله بقي وقربت لوشها وحطيت شفايفي علي شفايفها لقيتها بتشم و بتلحس ..رحت دابه لساني في بقها اممصص لسانها وايدي بتدعك بزازها ..حست ساعتها انها نسيت اني بنتها وبقت ست ناضجه و هايجه وراحت مقلوبه علي بطنها وبصتلي بجنب ..
وقالتلي : طيزي طيزي دخلي صباعك في طيزززززي بتاكلللللللللللني ..
ضحكت ..
وقلتها : انتي كنتي بتتناكي في طيزك يا لبوه ؟؟
قالتي : ياله بقي ..ايوه ..ابوكي كان غاوي يدقني في طيززززززززززي.. اووووووووف ..ياااااااااله..ريحيني ..
رحت تفيت علي خرم طيزها وب وسته و لحسته بلساني و ابتديت ادخل لساني فيه ..
وهي عماله تغنج وتشخر : اههههههههههههههههه اححححححححححححححح اوووووووووي كمممااااان ..
رحت مدخله صباعي في طيزها ..وشويه دخلت صباعين ..
ورحت بايدي التانيه العب في كسها و زنبورها وشفاتير كسها الكبيره.. لحد ما جسمها اتشنج وارتعش اوووي.. ونزلت تاني عصير الجوافه في ايدي ..
رحت عدلتها علي ضهرها وقمت حطيت كسي علي وشها وهي فهمت ..
وقالتي : الدور عليا اريحك يا متناكه يا بنت المتناكه
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


قصص سكس مصوره سافيتا ح 910انمي سكسديوث كيلوت محارميقصص زباوي تخليك تنزل لبنكاطياز شراميط تخينة مصريصورنيك اهلابيكصورسكس.ومفوسعوديهتقلع وتتناكسىس مع امى ابىعرب ميلف زوجات عربيات ساخناتjo4x ksas sex motarjemقصص هنتايصورسكس طيزمحارم مصريهاطيازمحارمي منافسه على نيك زبيصور طيز ابيض سحاقاتسكس كسمانمي سكسي my lmouto koakuma na A Cupافلام سكس شاطئ البحرطياز‏ ‏بلديصور اطياز ورعانهل يجوز ان تريح الأم ابنها محارمنيك محارم أخت زوجتي مارست معهامن الجهتينبنت عا ریت سکسقصص بنات عريات كرتونسكس ملكاتهيمنيه مشتهيهسكس رشا سورية مربربقسم العاب سكس قصة محارم جديده الست ام بتاع كبير جدا فشخ شديد شروق Jareulam xnxx.comﻣﻮﺭﺟﺎﻧﻪ الشرموطة تنتاكصور سكس عرضصور تبادل زوجات عربيات سكسﻣﻨﺘﺪﻯ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺩﻭﺩﺓ ﺍﻟﻄﻴﺰ ﻭﺍﻟﻨﻴﻚ 2020أختك شرموطةهنتاي عرب روح كساوي المثارةصور سكس محارم عربي Image زب عربيصوره سكس طزهقصه سكس و رحت لدكتور بتقوله خايفه حد يشوفناقصص محارم اختي المتزوجهاجملصورسكسزبيقصص سكس محارم قصة شرموطة متحررة تشتهي زب اخوها الارملحصرى لنسوانجى ( سكة المحارم ) الحلقه الحادية عشر من القيصرطيز امي الكبير يثيرنيعرباوي زباويفضيحة اليمنيات سكسسكس معسمصورسكس ديفكاصورسكس أم الحاظنه نيك نسوانجي كرتون مترجمنيك خلفي طيز جننت العالمسكس كرتون طيز مربربصور قصص مصورة نيك فيلاما في المدرسة مع رجل اسود الحلقه ٥٦يفرع طبون زوجة أبوهبنات لذيذات بزازها xnxxانمي امي هي امرأتي مترجمصور منقبات سكسقصص سكس اخي يحب رفع تنورتينسوانجى الشيشةسكس بنات 15 سنه من الطيزصورسكس مياده قمرالدين نيك طيزانمي daisuki na haha الحلقة الاولىسكس أنمي هنتاي جماعي الشعور بنشوةسكس التبع العصبهصور سكسي اخواتسكس محارم ديوثنيك طيز حماتي المربربمنتديات نسوانجي خاصسكس انمي هنتاي محارم مترجمسکس زب امل عرفهقصص سكس عربنى باستى اح احسكس ورعانسكس كرتون العائلاتصورسكس كرتونxnxx قصص محرمه مصورهقصص جنس ﺯﻭﺟﻲ ﻣﻦ ﻓﺘﺢ ﻟﻲ ﻋﻴﻨﺎﻱ xnxx بيرضع الصدرسكس صور واضحة بنات تونس عرايا اميرالظلامانمي هنتاي تبادل الامهات حتى فخ مضاجعة اميسكس عراقيات مع سواح اجانبقصص سكس عنفعايذ انيك اختي ف عيد ميلادهاصور تعريص خليجي سكسكيف اداعب اختي بطريقه غير مباشره